▒ '막' 이 주는 행복 /막 이유없이

[스크랩] 영어가 쉬워유

레드™ 2009. 1. 9. 15:06

I not see you ?  - 아이 낫씨유 ?

 
Why not see you ? -  왜 낫씨유 ?
 
Not go see for not see you - 낳고 니퍼 낫씨유 ~
 
I love you see you - 나는 당신을 사랑 해씨유 ~
 
So, I do not see you - 그래서 아이도 낫씨유 ~
 
I go back hat see you - 내가 고백 했씨유 ~
 
Yes, I help you -  그래유 , 나 해퍼유 ~
 
This no are you - 이거 노아유 ~
 
There go see you - 저리 가시유 ~
 
Where up are you - 어디 아파유 ~
 
My mind do up are you - 나의  마음도 아파유 ~
 
Live is yes you - 사는게 그래유 ~
 
No life in go zoo - 인생무상인거쥬 ~
 
I do meet her you -  나도 미쳐슈 ~
 
          ㅋㅋㅋㅋㅋ   ^.~
 
 
Sorry,  per what see you -  미안혀요 퍼 와씨유
출처 : sfefgbhhec
글쓴이 : 선데이 원글보기
메모 :

빨간화살표 최초의 스크랩 포스팅!!!!! -선데이님의 블로그에서 퍼와씨유~~ㅋ

일부 오타는 스크랩 글이라 수정이 안되니 알아서 보3